Fresh

TAADAAA! Om någon undrar vad jag har gjort idag så ska jag berätta det för er. Började dagen med att i natt ta brädan hem från calle som bor nere vid stranden, det hela resulterade i två ordentliga vurpor. När jag väl kom hem gick jag och la mig och sov i hela två timmar innan jag vaknade pigg som en ärta och kunde inte sova mer på hela natten, klockan var då 03:00. Efter att ha kollat klart på första star wars filmen så fortsatte jag dagen med att spela bort 100 kr på poker. Nu hade det blivit dag igen och jag bar mig ut på stan för att leta upp en kostym som jag måste ha på tisdag när jag och två andra killar ska framföra ett tal om "social networking" i min public speaking klass. Jag lyckades hitta en hel kostym för 62 dollar, typ 400 kr. Nu var klockan ungefär fyra på eftermiddagen och resten av kvällen har jag ägnat åt att ändra om bloggen. Som vanligt hade jag inte koll på hur man gör med alla koder och grejer som man ska ändra på men till slut så fick jag det som jag ville ändå!

Kommentarer
Postat av: Pc

Vurpor och pokerspel... en billig kostym och vaken hela natten. Firar du fortfarande födelsedag...? Eller försöker du finna rätt känsla för ditt tal?

2011-05-09 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0