21

Ja då har an blivit ännu ett år äldre. Det hela började redan vid 12 snåret i går natt när Luchie och hennes dotter Tiffany sjöng för mig, eller egentligen började det väl några timmar tidigare när jag fick ett vykort av min kära syster Hanna.
Dagen har vart lite upp och ner här annars. Den började bra med att jag öppnade min mail och fick se att jag har fått jobb i sommar på Gekås, och var ju minst sagt en bra start på dagen. Sedan spenderade jag två timmar på med att ha lektion i engelska på skolan där jag håvade in ett A på min senaste essay. Lite senare får jag reda på att jag har ett prov i halsokursen senare på dagen, ett prov som jag hade två timmar på mig att plugga till, samtidigt som jag hade sjuuukt mycket läxor att göra till min public speaking kurs. Så min lunchrast var ju sisådär rolig. Men till min stora förvåning så gick nog provet i hälsan ganska bra och alla läxor redde ut sig till slut så det blev en bra skoldag ändå!
Nu på kvällen så har jag vart ute och ätit mat med Luchie och hennes bror och hans....ja jag vet inte om dom e syskon eller gifta faktiskt. Trevligt var det i alla fall och det hela avslutades med att personalen på restaurangen kom in med efterrätt samtidigt som dom sjöng för mig, underbart roligt tyckte jag!

Vill passa på och tacka för alla gratulationer också. Hur dom än har kommit, vykort, mail, SMS, facebook, skype....Tack så hemskt mycket allihopa, jag saknar alla ofantligt mycket och det ska bli hur kul som helst att få träffa er i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0