LA Zoo

Efter att ha läst om mamma och pappas äventyr på Borås djurpark tillsammans med mina två kära kusinbarn, blev jag så himla sugen på att gå på zoo att jag drog med min hajk-kompis Magnus till Los Angles zoo. Det va så längesen jag var på zoo zenast (hehe), tycker nog inte att änderna och grisarna på vallar räknas som djurpark, så det var skitrolig att gå omkring och kolla på alla konstiga djur! Och håll i hatten nu gott folk, knyt skorna ordentligt och sätt på farthållaren nu kör vi!!



Den här lilla krabaten hittade vi faktiskt när vi var på väg mot djurparken.





Fina flamingos



En galen elefant!






Söta bergsgetter!







Alla ville inte vara med på bild, dålig hårdag kanske.







Vissa orkade inte vänta tills middagen
och kämpade lite för att fixa eget.



Andra kämpade inte lika mycket





Jag ska inte säga vad du ser ut som men, öh vill du ha en banan?



Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHA, fan va rolig du ar Hjalmar ;)

Jag tycker nog bast om bilden pa...nallebjornen i tradet :)

2011-06-01 @ 15:51:34
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: mamma

snart ses vi igen, jag kommer o möter på landvetter den 16 juni. sen kan vi gå på borås djurpark du och jag. :)

2011-06-01 @ 21:41:44
Postat av: Pc

Skönt att se att du bloggar om besöket. Det betyder ju att dom släppte ut dig ...

;)

Fina bilder, fotar du fortfarande med manuella inställningar?

2011-06-02 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0