jag lever!

Ja alltså jag har inte försvunnit från jordens yta även om det kan verka så. Ja har inte skrivit en rad sen jag kom hem från USA och det kan bero på en del saker, mest lathet skulle jag tro. Men under tiden här så har jag haft lite semester så jag åkte till borlänge och peace & love, väldigt roligt tyckte jag det var. Sen har jag börjat jobba på gekås igen, skönt att få göra lite kroppsarbete! Och till sist så har jag precis fått reda på att jag har kommit in på en skola till hösten, Mediakommunikationsprogrammet, inriktning media, idrott och pr. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska börja eller inte. Eftersom jag sökte innan jag hade fått jobb så får jag nog se hur mycket jag får jobba i höst. Hade vart skönt att tjäna lite pengar för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis! Till att få jobba på GeKås, men mest till att ha kommit in på skolan! Hoppas det inte är i Luleå, dock. Kalmar verkar lagom långt bort, då kan vi ju gå på Hv:s matcher nästa säsong.

2011-07-16 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0