hemma igen

Nu va det ju ett tag sedan jag kom hem men jag har haft sååå mycket att göra de senaste dagarna så har helt enkelt inte hunnit skriva!
Jag tar det lite snabbt. Nyåret firades Trysil och jag tänker inte gå in på onödiga detaljer men vi var åtta killar i en stuga och hade det jäkligt bra hela veckan. Vädret var perfekt och inte så värst mycket folk i backen så det vara bara att ösa på!


Oskar "shaun white" andersson.


Okänd kille på skidor.

Vi kom hem natten till den fjärde och senare samma dag var det dags för nyårscupen. Mellan matcherna gick jag på mirakelkur, panodil mot huvudverk och trolig feber och energidricka mot trötta ben. Vi åkte tyvärr ut i gruppspelet. Men vi kan trösta oss med att vi gjorde de två snyggaste målen i turneringen! 




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, nej men jag tar nog garna de onodiga detaljerna ocksa...

Harlig mirakelkur, fungerade sadar bra da eller? Vann ni inte forra aret?

2011-01-09 @ 23:25:30
Postat av: elin..igen

jag kan ju inte se vad det star pa din troja!

2011-01-10 @ 09:19:29
Postat av: mamma

Jag håller med Elin, är också intresserad av de onödiga detaljerna :)

2011-01-10 @ 09:20:56
Postat av: johanna

Fin blogg, hoppas du har haft en bra dag :)?

http://johannamarina.blogg.se/

2011-01-10 @ 10:18:07
URL: http://johannamarina.blogg.se/
Postat av: hjalmar

okej, jag vill inte berätta några detaljer!

det stod "makrill borde va här"

2011-01-11 @ 00:14:57
Postat av: Pc

Ni som har tillgång till facebook får väl kolla där det lär ju läckas en del där. Det enda jag vet är att det blev mat över och öl... för det ligger ff kvar i kofferten på min bil!!!(Ska vara tömt imorgon) Så dom åkte sig nog trötta på dagarna och dansade sig trötta på nätterna.

2011-01-11 @ 21:50:17
Postat av: Oskar

dags för ett långt inlägg om LA snart va?

2011-02-02 @ 09:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0