....

jo det var ett tag sedan nu, igen....Men jag har faktiskt jobbat skitmycket just nu, och när´jag väl är ledig så finns det alldeles för mycket att göra för att jag ska ha tid att sitta vid datorn.
I veckan var det tydligen en massa poliser i ullared som letade efter två svarta bilar. Med tanke på hur mycket folk det var på Gekås så gissar jag nog att dom hittade fler än två svarta bilar på parkeringen. Dom skulle ju i och för sig innehålla män med vapen också, så ett par bilar kunde dom nog sortera bort rätt så snabbt. Vi hörde i alla fall ingenting om detta mer än det vi läste i tidningarna dagen efter så det kan ju inte vart så värst allvarligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0