San Francisco

Nu är jag hemma i Torrance igen och det kunde inte vart skönare. Efter att ha sovit på motel, hostel, golv och i bilen så var det rätt skönt att få lägga sig i sin egen säng igen. Speciellt efter att jag kört hela vägen från San Francisco med ett enda kort bensinstopp. Tänkte skriva om hela äventyret i morgon, och ja kan lova att det kommer bli bra läsning. Jag menar, ni kommer få hör om när jag tappade bort min kudde, när jag körde bil i centrala San Fran, om hur jag och Carl hittade till en skola uppe i bergen utan GPS eller telefon. Ni kommer få läsa om hur jag tvingade Magnus och Carl att åka dom klassiska spårvagnarna, Och hur blev vi egentligen lurade av oss själva till att äta på en svindyr restaurang? Allt detta och antagligen en hel del mer kommer det bli. Men tillsvidare nöjer jag mig med bilder.










































Kommentarer
Postat av: Pc

:)vilka bilder du tar och att du varit där dom är tagna!!! bilden med hoppande skuggan är speciell.

2011-04-19 @ 21:28:11
Postat av: mamma

Jag ser fram emot att fa lasa om det du skrev om :)

2011-04-20 @ 18:16:38
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0