val val val.....

jahopp inte nog med att de är söndag, det är val också och då är det inte långt mellan valvakorna på tv-kanalerna. Eftersom jag inte ville gå och lägga mig än så fick jag söka mig långt bort från de populäraste kanalerna och det jag hade att välja mellan var, en halvtaskig italiensk fotbollsmatch, en halvtaskig spansk fotbollsmatch eller min personliga favorit "matte söker husse". Nä det är nog inget för mig. Istället kollar jag på The Office på min dator samtidigt som jag avnjuter pappas lagade middag som består av kött, potatis och sås, jag la även till en egen liten krydda, ketch....skojade bara, lingon.
Denna fina mat kunde jag inte äta tillsammans med pappa eftersom min mage då var full av smörgåstårta som det bjöds på efter att vi idag fixade seriesegern efter 7-1 mot bärnared. Tio år sedan var det böljans herrar vann en serieseger, det var fyrtio år sedan böljan vann nyårscupen, vi vann både och i år!

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till segrarna! hur ska det gå nästa år när inte du är med i laget???!!!

2010-09-20 @ 08:31:51
Postat av: Pc

Och vad kan det finnas för spännande tv-såpa att göra om fotboll som skulle kunna intressera en mittback? Back träffar klack...? eller Ännu ett stolpskott...?

Kul att maten gick åt.

2010-09-20 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0