27e

I snart två månader har jag vart tvungen att traska runt i Falkenberg och bara hört på ett öra, det är helt sant faktiskt. Min trogna följeslagare som följer mig överallt har nästan gett upp nu, min iPod håller på att dö, snyft. Men så i fredags bestämde jag mig för att låta den gamle stackaren pensioneras. Jag gick ner till Expert och fem minuter senare så var jag hemma igen med en alldeles ny familjemedlem. Nano heter han. Både jag och min gamla iPod är väldigt nöjda med uppdateringen.
Hela helgen har jag nu spenderat med att lägga in all min musik på Hannas dator. Alla låtar ligger nu i deras rätta album och med skivomslaget inlagt. Som sagt, hela helgen har jag spenderat framför iTunes.




Kommentarer
Postat av: Pc

jasså det är där du varit...

2010-09-27 @ 21:36:04
Postat av: mamma

Har du nån ny bra musik till mej?

2010-09-28 @ 06:46:54
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: elin

Bra val :)

2010-09-28 @ 22:18:30
Postat av: Hanna

Syster tackar för uppdateringen av musiken på sin dator :) De följer med tillbaka när jag sen bestämmer mig för att återkalla datorn från Falkenberg. Fast jag är väldigt nöjd med min mini. Nano var ett bra val, man kan faktiskt titta på film på dom också vad än mamma säger.

2010-09-29 @ 13:01:16
URL: http://tanthanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0