LA LA LA LA

Dear Mr. Fredin...bla bla bla bla...you have been accepted at El Camino College.

Idag går jag mest gått runt på stan och bara myst i regnet efter att ha hittat det här brevet i brevlådan, underbart. om jag bara vill så kan jag alltså flytta till Los Angeles i januari, och just nu så ser jag ingen anledning till att inte göra det. Att få bo i USA, plugga journalistik och spela fotboll samtidigt kan ju närmast beskrivas som en dröm. Den 25 januari ska jag vara där så med lite tur så får jag uppleva lite svensk vinter innan dess.

Kommentarer
Postat av: tina kusin

grattis kusin, riktigt kul. L.A är en underbar stad, du kommer garanterat trivas!

2010-10-27 @ 14:41:27
URL: http://skrivbordskaos.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis lillebror!!

2010-10-28 @ 13:48:25
URL: http://tanthanna.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det låter riktigt spännande.

Snacka om möjlighet!

Grattis såklart, från hela högen.. :)

2010-10-28 @ 15:00:10
Postat av: mamma

Verkar som om du kan förbereda dej på besök - inte bara från mamma :)

Riktigt roligt Hjalmar!!!!

2010-10-28 @ 21:17:54
Postat av: lena i torsbo

Pussar och en stor kram från oss som vackert får stanna i Sverige, eller? Hur länge blir du borta?

2010-11-01 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0