kära dagbok...

varför har inte folk dagböcker längre? folk har bloggar. En del undrar säkert, "hur kan folk vilja lägga ut hela sitt liv på internet". Tjaa, om inte så hade jag behövt ringa massa människor och berätta vad jag har gjort idag, och hur hade jag visat folk den här gööör sköna bilden som togs idag när jag gjorde nåt.



That's right, jag har gått och blivit golfare hehe. Vi har spelat nästan två gånger minst i veckan den senaste månaden.

Såja en annan sak. Läste aftonbladet för någon vecka sedan och hittar den något sorgliga rubriken, "skälldes ut av Ramsey - tog livet av sig". Artikeln handlade om en restaurangägare som hade tagit livet av sig. Som rubriken säger så hade han varit med i ett tv-program där den där elake engelske kocken skäller på alla. Saken vara bara den att detta var två år sedan och nu gick restaurangen hur bra som helst, snacka om att utnyttja en kändis. Så aftonbladet, här kommer en del rubriker ni kanske kan få användning av. "lär dig le som Zlatan, 10 steg till det perfekta leendet" eller "Här borstar Daniel tänderna för första gången som prins", eller kanske "Har du inte läst någon av våra 1000 olika artiklar om hur du går ner i vikt? då skriver vi en ny". Hör av er om ni behöver någon som ska skriva dom, kan ju lika gärna börja någonstans.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0