4 maj

Igår så hände det oundvikliga, jag lämnade tonåren bakom mig och klev rakt in i.....ja vart är jag nu? är jag vuxen  eller är jag ungdom? kanske ung vuxen. Den största skillnaden är väl att jag får betala fullpris på bussen och handla på systemet. Det är faktiskt med en viss besvikelse jag lämnar tonåren. Jag tycker faktiskt inte jag fick ut allt jag borde av dem. Jag menar, hur snäll och otrottsig har jag inte vart mot mamma och pappa, dom har nog haft det lite för lätt genom mina tonår. Men nu när pappa än en gång har lämnat mig och icakortet hemma så kanske jag kan ta igen lite genom att inte diska på hela veckan, hoppas du läser detta snart pappa så kan du gå hela veckan och vara orlig för berget som väntar när du kommer hem!
Födelsedagen spenderades tillsammans med mamma, först en sväng i varberg. Efter att ha kommit fram till att varberg är en bra mycket fulare stad än falkenberg så åkte vi hem igen åt tårta och tog en sväng med våra kameror. På kvällen så blev det en lite spontaninbjudning av mina vänner på tårta, men nu har ju som sagt pappa åkt till Englad och jag är "mellan två jobb" så festan kan fortsätta hela veckan lång!
Nu har jag också efter flera månaders lång väntat skaffat mig en ny kamera! en canon eos 450d. Såååå här är väl en lite trevande inledning på nåt som förhoppningsvis blir ett långt och stadigt förhållande.




Kommentarer
Postat av: Lotta

Försökte gartta dig genom Calle men om han är borta sa tar jag den här vägen GRATTIS.

Det finns papperstalrikar och fastfood sen ner med alltihop i en sopsäck Calle kommer tro att du varit jätte flitig. Lotta

2010-05-04 @ 12:48:57
Postat av: Hanna

Fina bilder. Men vaddå mellan två jobb?

2010-05-04 @ 14:40:34
URL: http://tanthanna.blogspot.se
Postat av: Pc

Hmmm tänk nu om askmolnet slår till. Då får du klara dig länge och när porslinet tar slut får du svälta... Nä det har varit fin de andra gångerna så jag litar på dig nu också.

2010-05-04 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0