28e maj

Elin, rich och rocky har vart här en i en vecka nu och vilken vecka det har varit! I tisdags var vi på djursjukhuset i slöinge och kollade på bervely hills på tv, spännande! I onsdags var vi på gekås. Jag köpte två rullar choklad och en bok. Engelsmännen och hanna köpte lite mer, festis...Eller ja dom köpte ännu mer men festis var den enda jag noterade att dom hade i sin påse och inte jag. I torsdags så åkte Elin och Rich till göteborg för att Elin skulle klippa sig. Varför undrar jag? Frisörer och pizzerior är ju det enda vi har här hemma i falkenberg. I vilket fall som helst så lämnades jag och rocky kvar här hemma vilket innebar att vi sov till kl 1 istället för halv 9 som det blev när Elin var hemma. Efter en snabb frukost så gick vi till vallarna där vi spenderade en timme med att beskåda grisar och fiskare (ibland både och höhö). När vi var mitt uppe i vårt beskådande så ringer Elin och berättar att vi ska åka och käka glass när dom kommer hem. Hoppsan tänker jag, rocky har ju redan fått glass idag. Detta löser sig dock fint för när vi beställer glass och det blir rockys tur så har vi redan betalat och satt oss. Så hans vatten och en skopa vaniljglass i en bägare blir inte av. Detta bidrar dock till att rocky blir hämndlysten och vi får minsan känna på ett och annat i soffan senare på kvällen!
Nu ska jag börja packa för om en timme så åker jag och pappa till Paris. Eller inte paris utan först Köpenhamn och sen Paris. Tänk en helg i bagguetternas förlovade land (säger man så?) Bland vinflaskor och baskrar, randiga tröjor och smala muschtascher, dålig engelska och slemmiga sniglar. Vi ses om en vecka!







Kommentarer
Postat av: monica

ja du,,,, mustasch kan du ju försöka odla på 4 dar.vin trodde jag inte att du tyckte om, basker och randig tröja däremot ser jag fram emot att få se dej i. ha det så gott och hälsa Paris från mej.

2010-05-28 @ 18:13:27
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0