jobb!

Nu, efter två låååååånga månade så har jag äntligen fått ett jobb. Eller äntligen. Egentligen vill jag ju inte ha jobbet. Men nu blev det så att jag fick ta över som konditor efter att Moa tackat för sig och lämnat ritz. Så nu är jag chef, eller i alla fall ansvarig konditor. Detta påpekar jag så ofta jag bara kan till Roger vilket har är måttligt glad över. Inget mer sopa golv i bageriet om man säger så! Men som sagt så är jag väl egentligen inte så värst överförtjust i yrket konditor och om jag lyckas få tag i något annat jobb så tar jag det istället men det är ju alltid bra att jobba så jag får hålla ut så länge det går.
Något annat spännade som har hänt är jag har anmält mig till en "soccer showcase" i göterborg. För alla som inte vet vad detta betyder (mig själv inkluderad) så är det ett slags läger där man visar upp sig för ett par coacher för olika universitet i USA. Det håller på en hel dag och så får man information om ett företag som sysslar med att hjälpa folk att ordna stipendier till college. Bluechip heter företaget och det är dom som anordnar showcasen.

Kommentarer
Postat av: monica

får man veta när showcasen är?

2010-03-16 @ 18:42:42
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka till! Usa later valdigt spannande, en orsak att aka dit kanske.

kramkram

2010-03-18 @ 08:28:35
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: Caroline

Heeeej! Grattis till jobbet!

Perfekt att du anmalde dig med blueship! Du kan ju kolla med Aiss.nu med, eller kilroy (http://www.kilroyeducation.se/Idrottsstipendium+i+USA/Sporter/college_fotboll.htm)! Sa vi kan ses over here! Halsningar fran din risepudding fran US, just nu i Iowa! Kram!



2010-03-18 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0