21 juni

jajajaja jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag gör det ju nu!

Så här är det. Nu är allt inskickat till bluechip så att nu kan arbetet med att hitta ett college i usa till mig börja! Själv har jag siktet inställt på Santa barbra men man vet ju aldrig. Så det verkar som det blir USA till vintern!! Men det är det del som ska göras innan. Skriva ett personligt brev om mig själv, fylla i en hel del blanketter, fixa visum, skriva prov, få tag i lärare som har semester att skriva brev om mig. Glömde jag förresten säga att nästan allt ska vara på engelska?

Min battrisladd till datorn har gått sönder också så just nu så delar jag och pappa på hans sladd. Och eftersom rocky har flyttat hemmifrån kan jag inte skylla på honom så jag får väl själv se till att fixa det här, ny dator kanske. Men du har inte råd med sånt nu när du inte jobbar hjalmar? Joho du för jag jobbar både idag och i morgon!
Jag och Jesper C har fått det väldigt hedersamma uppdraget att åka runt till hallands alla campingar och sätta upp affischer för årets fars på vallarna.

Kommentarer
Postat av: mamma

ojoj, vilket hedersuppdrag!!! fortsatt karriär där eller??

lycka till med förberedelserna för collage,jag önskar jag kunde säga "jag kan hjälpa dej", men dessvärre är min engelska några snäpp sämre än din. försök med dina systrar kanske :)

2010-06-22 @ 07:14:05
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle satsa på den systern som bor i England, men också kanske på den som tänkte bo i England :)

2010-06-22 @ 18:05:14
URL: http://tanthanna.blogspot.se
Postat av: calle

ok då du får väl låna sladden igen nu då ...

2010-06-22 @ 22:19:08
Postat av: systern som bor i England

Ja, men jag ar ledig att hjalpa dig! Bara sla en pling :) jag tycker nog att det ar lika spannande som du!

Kram

2010-06-23 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0