25/7

Hjalmar flyttar till falun? Troligtvis inte. Men jag har i all fall möjligheten om jag vill för jag har nämligen kommit in på högskolan där! Mediekommunikation - idrott, pr och medier. Fast eftersom jag försöker sattsa allt på att hitta en skola i USA så vill jag inte börja ta studielån redan nu. Så falun får nog klara sig utan Hjalmar i höst!
Annars jobbar jag lite just nu, är tillbaka på ritz. Den här gången som bagare eftersom Roger har skaffat sig en lite dotter! Han ska vara pappaledig i tre veckor till och sen troligtvis ha semester i 5 veckor så jag hoppas att jag har jobb ett tag nu. Men man vet ju aldrig vad som händer....

Kommentarer
Postat av: mamma

men hjalmar, du kan väl nöja dej med att flytta till falun i alla fall ...

2010-07-25 @ 21:18:59
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är inget fel på Falun, dom har en jättefin högskola det kan jag intyga. :)

2010-07-26 @ 20:31:50
URL: http://tanthanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0