En helg i skogen

Helgen spenderades i hyperkalla skogen hos mamma. Tur att hon kan elda i öppna spisen för när 30 cm snö ligger utanför den lilla röda stugan med vita knutar så är det inte jätte varmt. Snarare tvärtom eller rättare sagt - 15 (!?)
Vi hann med ett litet besök hos morfar också på lördagen, vi bjöd på semlor och han visade sin nya dator som han fick i julklapp (jag fick en halsduk). Och eftersom det var som sagt -15 grader så kunde jag och pappa inte bara sitta in och värma oss utan var tvungna att gå ut i kylan och testa hur länge man kan gå utan vantar innan man fryser så mycket att man inte känner sina händer. Men det var så tråkigt att bara göra det så vi passade på att ta lite bilder också.









Jag tänkte att jag skulle sumera mitt 2009 också men då måste jag först komma ihåg vad jag gjorde så det får bli om ett par dagar, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: syster elin

jag skrattar sa jag grater :)

2010-01-04 @ 18:36:18
Postat av: mamma

en kommentar: det var inte -15 grader inne, där var det minst +17. utomhus däremot var det -19, fast det var långt innan hjalmar klev ur sängen.

2010-01-05 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0