2a

Och som en brev på posten så kom dom! Ansökningspapperna till college. Fyra olika, tre på västkusten runt LA och ett i Boston, vad hände där liksom? Så nu ska dom fyllas i och sedan skickas i väg. Sen är det bara tummarna som ska hållas också. Hoppas på en från dig också mamma trotts att du vill jag ska åka till Falun. Men frågan är då...vart vill du helst hälsa på mig, i soliga Los Angeles eller gråa (röda?) Falun?
Av de fyra skolorna så är det en i Santa barbra och en i palm springs som lockar mest så det är för dom tummarna ska klämmas blåa.
Det var ganska roligt att läsa ansökningsformulären, dom har banne mig tänkt på allt de där jenkarna. Som hur dom ska para ihop folk som ska bli rumskompisar, hmm få se nu jag är: en nattuggla, jag vill ha mitt rum stökigt, jag lyssnar på rock och jag är blond och blåögd. Hoppas hoppas att dom kan hitta någon som matchar mig! =)

Nu ska jag försöka fylla i det där så gott det går sen leta reda på ett par frimärken och skicka iväg dom igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Se min blogg

http://ombildad.blogg.se

2010-08-04 @ 08:57:12
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag håller så hårt jag bara kan!

2010-08-04 @ 11:16:36
URL: http://tanthanna.blogspot.se
Postat av: Elin

Jag sa precis till rich "jag hoppas att han inte kommer tillbaka" men det lat sa fel, jag menar forstas att det vore coolt att kunna saga att jag har en bror I LA. Jag sa aven "han ska bara soka pa vastkusten!!! Det ar ju sa langt bort!!" Sa jag kommer att sakna dig :(

2010-08-04 @ 14:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0