20 april

Kan ni gissa vad jag precis har gjort? Hanna vet antagligen eftersom hon har väl sett det på facebook, men alla ni andra 10 st som läser min blogg vet kanske inte. Jo det är såhär att jag precis har kommit hem från min allra första radiointervju! I ett timslångt program i lokalradion så var jag gäst/expert. Programmet handlade om fotboll, framför allt fotboll i falkenberg. Två killar, Tomas Andersson och Sören Wallnedal tippar och håller koll på alla falkenbergslag, och som lagkapten för böljan var jag inbjuden till programmet där vi pratade lite om hur det kommer gå för böljan i år och lite diverse andra saker. Det var skitkul, lite jobbigt att man inte hör det som lyssnarna hör men enligt Oskar så gick det hela bra. Det blev en del kniviga frågor, som när dom bad mig tippa div 5 södra dam, då fick man gå lite på kännsla men det löste jag nog ganska bra till slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah. Vill så gärna höra. Hoppas någon bandade det! Nu vet alla vilken sann kapten du är. Grattis:) Tippa är svårt Hjalle.. även i div. 5;)

2010-04-20 @ 20:39:44
Postat av: /carro

2010-04-20 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0