Snart klar

I julas fick jag ett presentkort av min kära syster Hanna på att få en del bilder framkallade. I juni om jag inte mins fel så framkallade jag faktiskt ett par bilder som senare skulle upp på väggen, nu är det september alltså ungefär 9 månader efter jag fick presentkorten och äntligen sitter bilderna på väggen! Tänkte bara visa hur det ser ut för alla er som är så långt bort och inte har sett det.





Är jag nöjd? sjukt nöjd faktiskt!
När vi ändå var igång så satte vi faktiskt upp en spegel också men den tänker jag inte visa för att
1. förhoppningsvis vet alla hur en spegel ser ut.
2. jag vill inte fastna i det såkallade spegelpose träsket!

Jag kan också berätta för er att förra vecka så flyttade jag faktiskt hemmifrån!! Jajamen det är sant jag lämnade pappa ensam. Tog min tandborste, lite kläder och mitt sprillans nya palystation 3 (japp jag har köpt ett :D) och flyttade till Oskar vars föräldrar är i grekland och öl-luffar som Gittan så vackert beskrev det. Så där satt vi tre killar, jag, claes och oskar spelade tv-spel och åt makaroner, chips och drack coca-cola en hel vecka utan att knappt gå utanför dörren! Och vi älskade det!
En annan sak som jag funderade på idag när jag tog in posten. Elin har flyttat till england men det kommer fortfarande fler brev till henne än till mig. Varför? Jag vill också ha brev! det senaste jag fick var nog från handelsbanken i gällstad som berättade att dom har nya öppetider...spännande.


Kommentarer
Postat av: mamma

med så fina bilder på väggarna har du väl flyttat hem igen nu eller??? det blev ju jättefint med alla bilder. ser också nystädat ut i övriga rummet (det man ser i alla fall). Har du nån tid över nästa vecka får du gärna komma o hälsa på mej också. /mamma

2009-09-17 @ 23:42:06
Postat av: Hanna

Så glad jag är att min julklapp kommit till användning äntligen :)

2009-09-18 @ 13:26:27
URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0