önskelista

Åh julen, en underbar högtid fylld av glädje, vänskap, familj, god mat, kalle anka på tv, julklappar, mys. Men för många är även julen en högtid full av stress, oro, timmar framför spisen, högar med disk, misslyckade i julklappsleken och naturligtvis den eviga frågan, vad ska vi ge Hjalmar i julklapp? De första sakerna jag nämde jag tyvärr inte göra något åt (förutom disken och maten men det vet väll alla att det inte kommer hända ändå). Men jag kan iallfall lysa upp höstmörkret åt er alla och låta er slippa tänka på den sista frågan.

 TAAAADDAAAAA!

Svar på den eviga frågan: I år ska du genom ett litet (eller stort) bidrag hjälpa mig att skaffa en ny kamera. Närmare bestämt en canon 500d. Om du mot förmodan inte skulle vilja ge mig detta nöjet att få köpa mig en ny kamera så finns faktiskt ett alternativ nummer 2 på hjalmars önskelista: En ny kamera. Närmare bestämt en canon 500d. Så nu är det upp till dig själv att välja och vraka mellan dessa två alternativ. Lycka till och tack på förhand =)


Kommentarer
Postat av: mamma

kan jag få se alternativ 3 innan jag bestämmer mej :)

2009-11-12 @ 22:27:24
Postat av: hjalmar

ja det skulle väl vara ett fisheye objektiv i såfall men känns ju bättre att ha kameran först :p

2009-11-13 @ 00:01:43
Postat av: Elin

Jaa, jag ska göra vad jag kan och höra med farbror tomten.

kramkram

2009-11-13 @ 19:20:07
Postat av: hanna

Åh så fint det blev!

2009-11-13 @ 20:12:21
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

Snygg sida! Ang julklapp är det så länge kvar att jag inte törs lova att jag minns det när jag handlar. Men du skriver ju så fyndigt så publicerar du det har du nog råd att köpa kameran själv. Reseskildring kanske?

2009-11-14 @ 10:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0