promenad

Nu har jag varit ute och gått med rocky, i en och en halv timme!? det är ungefär 1 timme längre än våra vanliga eftermiddagsrundor. Vi gick till och med så långt att vi var på ställen som jag aldrig har varit på förut. Så när vi va ute och gick i skogen som bäst så började jag fundera på vart vi var någonstans och till min fasa upptäckte jag att vi var i slättenskogen! Men efter ett tag gick det upp för mig att alla skogar i hela falkenberg ser likadana ut och vi var kvar på vallarna där våran tur började. Men det äventyret slutar inte där. När vi var påväg hemmåt igen så stannar rocky helt plötsligt till och stirrar rakt in bland träden. När jag kikade runt i skogen så stelnade jag till, 20 meter farmför oss så står.......en GRIS!! stor som en halv ko ungefär och tänder som ett lejon. Men innan jag startade min löpning därifrån la jag märke till staketet som var mellan mig rocky och grisen och då kände jag mig lite tryggare. Jag fick till och med en bild på rocky och grisen.
Nu har vi till sist hittat hem igen och jag ska äta =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha!! Undra vem som var mest rädd; du, grisen eller Rocky!?

2009-05-14 @ 20:52:25
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: mamma

grattis det går framåt. nu har du tillbringat 1,5 timme på vallarna, kan du våga dej lite längre hemifrån nu kanske ???

2009-05-14 @ 21:55:28
Postat av: Pc

det är inte dåligt att ha sån koll på faunan. gris hör ju inte till vanligheterna i skogen. så jag förstår din förvåning...

2009-05-14 @ 22:31:02
Postat av: elin

underbara äventyr ni är ute på. ville inte rocky jaga grisen?

2009-05-16 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0