snart snart...

tja det har ju hänt en del på senaste. Egentligen så skulle ja skrivit redan i torsdags men av olika anledningar så har jag inte kunnat, mest på grund av lathet egentligen. Men om vi nu kunde låtsas att det är torsdag så ska jag berätta. Idag gott folk så var jag så underbart glad ca 13:45 för då hade jag gjort min sista lektion för dagen, men inte nog med det. Jag hade gjort min allra sista teoretiska lektion NÅGONSIN i gymnasiet! så underbart otroligt skönt!!! Så nu kan vi ju ta oss tillbaka till verkligenheten och lördag. Igår var jag på bal minsan och det var längesen jag hade så roligt fakiskt. Fast jag blev lite besviken på maten faktiskt, här har man gått och klätt upp sig och gjort sig fin och så får man äta kyckling till mat. Det kan man ju äta hemma, om man nu ska äta det alls. åh nu har jag skrivit så mycket¨så jag nästan har kramp dags att dra sig tillbaka till fotbollen och lyssna på tusentals galna spanjorer som sjunger pippi långstrump sången på spanska!

Kommentarer
Postat av: Pc

Kyckling, det är en del av vuxenlivet Hjalmar. Förr var det grönsaker, eller spenatsoppa med ägghalva, eller rotmos. Nu är allt så modernt, pasta, ketchup, wok, fisk utan ben men i pinnar och allas mamma scan.

Ja jag säger då det...

2009-06-03 @ 00:56:30
Postat av: Lotta

Nu är det fredag och klockan är snart 15.00 Stort grattis önskar vi i obermeiser.

2009-06-05 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0