Weeeiii

Ojoj så längesen det var jag skrev nåt här.
Det har iallfall hänt en hel del nytt faktiskt! På sportlovet tillexempel så var jag i trysil för alla er som inte visste det (vilka det nu kan vara?) Det var riktigt kul faktiskt. Var där med Tim, Fia och carro. Första dan var det underbart väder och jag lyckades med konststycket att inte ramla på hela dan! Dom andra två dagarna snöade det men var riktigt fina backar även om vi mest körde i skogen.
Sen har jag även passat på att tatuera mig igen :D



Mamma blev inte alls glad eftsom jag hade tänkt att först gör noter, men eftersom jag inte var säker på att dom var rätt så ville jag inte göra dem så det fick bli det här istället. Jag är iallfall jätte nöjd!
Nu ska jag försöka komma igång med projektarbetet, just nu känns det som jag ligger ganska bra till faktiskt så änsålänge är det no stress!

Kommentarer
Postat av: mamma

det viktigaste är att du själv är nöjd, hjalmar. föräldrar och barn har inte alltid samma uppfattning om saker och ting, det är bara så.

:) /mams

2009-03-05 @ 22:07:34
Postat av: mamma

gratulerar till den stora beställningen. det var nästan så att jag blir lite nervös. men jag ska hålla tummarna. :)

2009-03-12 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0