Helg

Då har det varit helg och man har kunnat ta igen sig efter en hård vecka i skolan....FEL. Skolan har faktiskt inte alls varit hård, tvärtom snarare. I tosdags var det framtidsdag i skolan och jag kan lova att det låter 100 gånger mer intressant än vad det är. Men jag snubblade faktiskt över att par intressanta utbildningar. Att dom fanns i kalmar gör inte det hela mindre intresant, jag har nämligen hört att dom har ett fint äventyrsbad där det kan till och med vara så att jag har varit där. Dom gamla collegetankarna väcktes till liv också men det måste jag nog ha lite hjälp med om jag ska komma iväg dit.
Helgen har spenderats i köket eftersom lilla Wilfred Andersson, som förresten kan va världens skönaste kille, han gråter aldrig bara skratt hela tiden! I allfall så skulle Wilfred James Arnold Andersson döpas och jag hade fått förtroendet att baka tårtorna! sex stycken skulle det vara, tårtor alltså inte sex personer på dopet. Det blev lite stressigt mot slutet men med pappa som en liten räddanden ängel som hjälpte till så kom dom fram i tid och folk sa att dom var goda iallfall så jag var nöjd.
 
Snart ska Elin flytta också och det kommer bli tråkigt :/

Kommentarer
Postat av: Pc

man tackar...ängel

det var roligt o så fick jag ju slicka skålarna

2009-03-16 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0