Äntligen HKDF

Wohow nu är studentmössan här äntligen :D den blev riktigt nice faktistk så nu är det bara att vänta. Två månander kvar nu, så sjukt skönt det är.
Just idag är det en underbar dag faktiskt. Mössan är här, solen skiner som aldrig förr, ingen träning (fast i det här vädret är det ju underbart att spela boll) men inte minst.....Projektarbetet är klart och innlämnat!!! Det känndes som att det blev riktigt bra till slut också så jag är nöjd. Inte ens det nationella provet vi har i morgon kan dra ner mitt humör idag!

Åh just det. i går var jag hos min SYO och snackade lite högskola, så nu ska jag leta lite snajsiga utbildningar och så blir det till att söka in. Så vi får se vart man tar vägen i höst, Kalmar kanske? eller varför inte Jönköping? eller blir det santa barbra!? fast isåfall blir det nog till vintern.

Men nu ska jag se till att njuta av mitt projektarbete. Sen måste jag nog prova studentmössan bara en gång till och se så att den fortfarande passar  =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild :) Så lillebror är i skoltagen, attans det trodde jag inte.

2009-03-31 @ 20:57:30
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Pc

jo mössan är jättesnygg, nu återstår bara att snygga till det den ska sitta på å då är det ju bra att det är två månader kvar ;) fast en del är ju klart redan så det fixar sig nog.

2009-03-31 @ 22:22:06
Postat av: mamma

snygg bild, snyggt motiv. ser fram emot att få se mössa och allt annat. /mamma

2009-03-31 @ 23:33:00
Postat av: hjalmar

ja nu har jag pluggat i två veckor så nu är jag ju helt slutkörd!

du pappa den där disken jag skulle ta, grattis den är din!

2009-04-01 @ 12:28:19
Postat av: elin

ja du hjalmar, du kan nog vara den gladaste och skönaste killen just nu. ha det kalas :)

2009-04-02 @ 22:05:04
URL: http://missearlymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0