inte ensam

nä nu har pappa kommit hem igen så idag har jag fått äta riktig hemmalagad mat.
I helgen har vi vart på kräftfestival och där var allt som vanligt, härligt folk, goa baguetter, rolig dansbandsmusik, pinsamma föräldrar..ja ni vet. jisses, nu när man uppdaterar sig så ofta så blir det inte mycket att skriva. Men jag kan iallfall berätta att i lördags så hade jag varit ensam så länge att jag måste fått ensam-sjukan eller nåt. Nästan hela dagen spenderade jag genom att städa lägenheten, det gick till och med så långt att jag torkade rent hel toaletten. Låt mig aldrig vara ensam så länge igen pappa!



bilden har inget med texten att göra,  bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Pc

Det värmer ett fadershjärta att du saknar mig så. Det var fantastiskt att komma hem till en så prydlig lägenhet. I fortsättningen kanske jag kan sticka iväg just den dagen innan ensamhetssjukan sätter in så behöver du inte vara ensam längre än två dagar...och så är badrummet städat när jag kommer hem och lagar mat? Nåja det kanske går att hitta en bra kompromiss, jag är iaf glad!

2009-07-12 @ 22:51:59
Postat av: monica

suck ni båda passar ju bra ihop. ingen vill eg göra något hushållsarbete, men situationen kräver det ibland. bra att det inte finns nån mamma hemma då :)

2009-07-13 @ 14:56:06
Postat av: Anonym

helt underbart rolig är du lillebror. Bilden var väldans fin. Glommen, kräftfestival, karusell, öl...lite saknar man ju stället.

Kram

2009-07-14 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0