gammal?

i veckan så har vi börjat med fotbollsträningen igen efter tre veckor uppehåll, och eftersom jag har varit såååå flitig under uppehållet så känndes det knappt. Eller jo jag har gått omkring och stapplat på jobbet hela veckan, och det har man ju fått höra av en viss roger som spelar i ett visst HÅFF som råkar spela i våran serie och ligga tvåa. Usch mobbat av sin chef, fast det är väl vanligt nu har jag hört så får väl stå ut. Vi spelade match i går också, en träningsmatch mot rolfstorp/skällinge.  Vi vann med 7-1 och då betyder det att vi gjorde fler mål i denna match än vad vi har gjort hitils i serien på typ 10 matcher. Hoppas det håller i sig.

Det var ju invigning av skateparken i lördags också men eftersom hela falkenberg plus alla sommargäster tvunget skulle fika hela dagen så var jag tvungen att jobba över så jag missade hela invigningen. Men inte gråter jag för det, jag var där i dag istället och det var säkert lika mycket folk där nu som i går och eftersom jag är son till en viss Calle Fredin så kunde jag inte låta bli att ta ett par bilder.





Tim med vänner












Kommentarer
Postat av: monica

riktigt läckra bilder :)

2009-07-26 @ 21:50:08
Postat av: Anonym

blir du frestad att prova du också?? att åka menar jag

2009-07-27 @ 08:49:44
Postat av: Elin

du ar ju helt otroligt duktig!

jag ser att tim har nya kompisar, ar det for att han vill kanna sig overlagsen?

ses snart :)

2009-07-28 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0