nytt år

Nu var det sjuuuukt längesen jag skrev här...ett bevis på att jag faktiskt har ett liv utanför datorn? snarare ett tecken på lathet. Att jag hellre sätter på ett avsnitt scrubs än att ängar lite tid åt att berätta för hela internet vad jag gör med mitt liv egentligen. Men nu ska jag faktiskt ta och berätta hur mitt 2009 har sett ut än sålänge.
Det började med att vi spelade nyårscupen. Det gick inte jätte dåligt men vi gick ju inte vidare så jag kan ju inte säga att det var bra. Men enligt min mening så var det bara Rinias hejarklack som kunde matcha MIN :D men eftersom jag bara är en spelare så ränar jag hjalmar-fans som vinnare i årets hejarklackstävling!!
Efterföljade vecka spenderade jag i sängen eftersom jag lyckades med konststycket att fånga influensan :S underbar avslutning på lovet. Japp skolan har börjat. Usch jag är redan trött, vi körde stenhård på måndag med både svenska och drycker. Så tisdag, onsdag var vi lediga för att vila upp oss. Eller inte lediga vi skulle ju arbeta med projektarbetet, nåt som jag faktiskt gjorde också! Torsdag-Fredag var praktik, sista gångerna på ritz faktiskt det var lite tråkigt men eftersom jag fortfarande jobbar lite helger så får jag ju vara där ibland i allafall. Men det bästa med att praktiken är slut är att jag fick göra en EGEN tårta och ta med hem. Hallon/choklad mousstårta fick det bli. Och nu kom pappa upp från tvättstugan (jag la i tvätten!) så nu ska vi äta tårta och diskutera vad vi ska göra med pappas hjortstek som just nu tar upp allt utrymme i kylen!

Kommentarer
Postat av: m

hjalmar-fans är väl alltid vinnare :)

2009-01-17 @ 15:14:23
Postat av: elin

tårtan var kalasgo´, det tyckte både jag och Rich :)

2009-01-17 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0