påsk

jaha då har man fått påsklov igen då...sjukt skönt! och nu är vi helt klara med skolan nästan.
Sista nationella hade vi igår och så fick ci reda på att projektredovisningarna bara gick ut på att vi skulle ställa ut lite grejer som hadlade om vårt arbete på ett bord och de som ville fick komma och kolla :D
Känns lite tragist att skriva här nu för det som har hänt i veckan har jag redan skrivit om....det är verkligen lugnt nu. inget projetarbete att stressa med, fotbollen är inte så mycket just nu fast vi möter Stafsinge i morgon så det ska bli kul. Annars händer inte mycket.......
eller jo! Tomas Andersson fyllde ju 50 år i torsdags! Det skulle naturligvis firas. I göteborg bjöds det till kalas. Lasagne till mat :D:D en tysk läder kille som sprutade eld med sin saxofon, en jätte usel jonglör, levandestatyer, Per Andersson världens skönaste människa, Ralf Edström med snuskia skämt och inte minst Team (läs: Tim) celebration uppträdde. Med låtar som navelludd, 50 år med Tomas på sång och Tingaling rock version feat Dancing cow. Jag var Dancing cow en del filmer går att leta upp på youtube om man är lite händing. Sedan skulle vi gå och kolla på ÖIS - GAIS. En solklar 0-0 match sa experterna. Hoppas sa dom nog efter matchen. 1-5 blev det, helt sjult underbart! grym stämning på gamla ullevi kolla in GP tv så får ni se själva!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är inte så bra på att leta på youtube så jag vill ha hjälp med att leta upp dancing cow.

2009-04-09 @ 20:36:45
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: mamma

jag också :)

2009-04-10 @ 00:28:30
Postat av: Pc

du är aldeles för blygsam hjalmar. det går bra i fotbollen, du har gjort ett fint projektarbete, synts på gptv och gjort ett bejublat framträdande som ko!

2009-04-12 @ 01:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0