helg

Jaha jag antar att dom flesta har hört om Elin/Hanna/Pappas resa i helgen och den var ju intressant.....typ. Men jag har minsan också varit ute och rest! Det började i lördags då jag åkte till getinge och kollade på när claes körde cross. I 30 gradig värme och lungorna fyllda av jord, damm och gud vet vad så kollade vi på när dom häftiga killarna körde varv efter varv efter varv tills dom slutade och någon hade vunnit. Jag hade ingen aning om vem som gjorde det men jag hoppas att någon hade koll i allfall.



Det var ganska kul att kolla iallfall och claes var väldigt duktig. Efter ett fall i starten så körde han upp sig rejält och hade han inte ramlat är jag säker på att han hade vunnit!
Sedan på söndagen så bar det av ut i skogen till mamma och jag tycker att Lena sammanfattar stämningen i kärr ganska bra "det är väldigt tyst här ute". Men vem klagar? inte jag!
Medans mamma och lena jobbade på min väst som jag ska ha på balen så lagade jag mat, diskade, kokade kaffe och kände mig allmänt hemmafru-ig. Men när väl västen var klar så var det värt allt! det var så fruktansvärt snygg att jag knappt ville ta av den, funderar på att gå utan kavaj till balen. Guld till mamma och lena som trollade med tyg, nål och tråd!

Kommentarer
Postat av: mamma

för en gångs skull kunde man se på dej vad du tyckte. själv tycker jag att du är en väldigt stilig ung man, med eller utan väst!!/m

2009-04-28 @ 19:32:20
Postat av: elin

man får ingen tjuvkik innan balen eller?

ha så skoj och spela mkt boll med rocky :)

2009-04-29 @ 08:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0