igen

eftersom min dator är ivägskickad på service så är mitt dator användade inte begränsat men det är inte lika kul att sitta på pappas utan all musik och filmer så just nu är det lugnt med bloggandet (där jag vanligtvis är väldigt aktiv :P). Men tro det eller ej jag klarar mig fantasiskt bra utan datorn.
igår var jag och pappa ute och hälsade på elin och rocky och alla hästar som bor där, huuu dom är läskiga dom där hästarna. Pappa hade med sig sin kamera också men det blev jag som tog bilderna och av typ 70 bilder så är det 4-5 stycken som blev bra, det är fantastiskt svårt det där med foto jag antar att det är därför så många tycker om det. 
på lördag åker vi och firar lilla lovisa som snart blir ett helt år, vet precis vad hon ska få bara jag kan hitta det. Så det ska bli roligt att åka dit.
och i morgon så har jag mitt första prov för den här terminen vet inte exakt vad det är på bara att det handlar om kaffe och choklad. jaja jag får väl läsa på i morgon bitti






Kommentarer
Postat av: mamma

din framföhållning är inge vidare verkar det som. men lycka till på provet ändå/m

2008-09-29 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0