hmm

Det är mycket tråkigare att skriva blogg än att läsa men jag gör ett försök!

idag har jag gått upp klockan 3 deelat ut tidningen, kom hem vid åt frukost och iväg till ritz. Idag bakade där vi idag hade storstädning skura golv och tak i hela bageriet (nästan) blää! när jag väl kom hem vid 1 så blev det en stadig lunch med mackor och kräm och oj som jag somnade. vaknar vid kvart över fem, om en halvtimme ska jag vara på ip för match på konstgräset!? värre än att skura bageriet! och nu sitter jag här.

jaha det var absolut mycket tråkigare att skriva än läsa. som tur är så vet ingen att jag har en blogg :)

 

Kommentarer
Postat av: monica

jo jag vet att du har en blogg. jag bara undrar - länkarna, har du lagt in dom själv?

2008-09-13 @ 19:24:40
URL: http://monicam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha... tala inte om det då. :)

2008-09-15 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0