Söndag

jaha då var det söndag igen. än så länge så är det en vanlig söndag, jag ligger i sängen och lyssnar på claes snarkande! Det va inte så roligt igår på grand. Det var inte ens mycket folk, vad händer med falkenberg egentligen?? Det roligaste va lätt på Entill när vi skulle gå hem men jag tänker inte berätta varför hihi.
Nästa helg kommer ju bli så sjukt mycket bättre. Less than jake på kb i malmö fy fan va kul det ska bli att se dom igen!! Än sålänge är det bara jag som har biljett dock, Claes säger att han ska köpa och Tim verkar vara sådär sugen men vem kan motstå en lördakväll i malmö tillsammans med mig och Claes!? Oskar kan ju inte åka med för han ska ju på landslagsläger, fett grymt jag ska peppa honom hela veckan! På tal om oskar förresten har ni kollat in caretaker.blogg.se! snyggaste första inlägget på en blogg någonsin!
Nej magen kurrar dags att väcka claes så vi kan gå iväg till Oskar och få våra stuvade makaroner! =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hände på Entill?

2008-11-30 @ 20:19:14
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Claes

Tanten, du vill inte veta..

2008-12-15 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0