slött

Den här helgen har jag gjort ingenting. Faktiskt ingenting, just nu kommer jag inte ens ihåg vart jag var i fredags kväll!
på ett sätt är det ju skönt att bara hänga med kompisar å så men nästa helg måste det faktiskt hända något.
Det är ju första advent nästa helg!! Måste börja slipa på min önskelista, och eftersom jag inte fick någon cykel i födelsedagspresent så står den ju kvar på listan. På tal om presenter förresten så vet jag vad både pappa och mamma ska få i julklapp :D det är gött att man har lite färdigt i allfall nu är det ju bara dom två svåraste kvar, Hanna och Elin. Undra om det var hanna som tyckte att i år skulle vi bara ge varandra hemmagjorda presenter, isåfall kan jag ju rita en teckning och ge dom. Men eftersom jag inte håller med hanna i hennes förslag (nu låter jag ju jätte girig) så får jag nog ta och dra ner i falkenbergs city och leta. Eller så slår jag in Elins juice maskin som hon fick i födelsedagspresent och ger henne den igen. Den står ju faktiskt här hemma hos oss så med lite tur så har hon glömt att det är hennes. Du är ett geni Hjalmar!! 

peace! 

Kommentarer
Postat av: storasyster (den längsta!)

Du är ett geni Hjalmar!! Jag har ingen aaaning om vem det var som föreslog hemgjorda presenter.... :P

2008-11-24 @ 09:36:47
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehhm, nej hon har inte glömt den tyvärr. men hon har ingenstans att ha den, juicepressen alltså.

Men hon vill väldigt gärna ha ett sjukt snyggt volcompannband, eller ett snyggt varje-dag-halsband.

2008-11-24 @ 16:54:36
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: mamma

ja, du vet ju vad jag önskar mej i år (också). samma som förra året, o eftersom jag inte tog ut den så blir det två veckor nästa sommar :P

här kommer ett löfte: jag kommer iinte att ge bort något hemmagjort, ni vill i alla fall inte ha mina pysselsaker

2008-11-24 @ 16:57:04
Postat av: Pc

jag anar något förtvivlat glatt och platt! men man ska aldrig säga att man vet när det gäller dig, det kan lika gärna bli något högst oanat. cykel...hmmm

2008-11-24 @ 22:33:47
Postat av: Pc

jag anar något förtvivlat glatt och platt! men man ska aldrig säga att man vet när det gäller dig, det kan lika gärna bli något högst oanat. cykel...hmmm

2008-11-24 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0