ingen bra bloggare

njaa jag tror inte jag är så bra på att blogga, men nu när jag väl har en blogg så kan jag ju lika gärna skriva i den!

har varit en härlig vecka nu faktiskt!

  • ledig måndag
  • en lektion på tisdag och sen julspex + grand på kvällen!
  • fotbollsturnering med skolan i onsdags
  • på ritz började vi med lussekatter och pepparkakor äntligen!
  • och så har jag fått jobb på ritz och jag får välja själv vilka dagar jag vill jobba typ, underbart!!
  • Gocart i fredags och som vanligt låg jag bland dom sista i början, men som alla andra gånger så väljer jag rätt spår i finalen och blir fyra, synd bara att jag inte kom ikapp claes nu ligger vi lika i medalj-ligan fast han har lite ädlare valörer så han leder väl på målskillnad typ.

jaha då fick jag väl med allt! kan ju passa på att slänga iväg ett krya på dig till elin som har brutit ett ben i foten och inte kan jobba ordentligt! kan ju förstå hur det känns. det är ju tur att hon inte har ett eget rum om jag skulle ge tillbaka för alla gånger hon städade mitt när jag gick på kryckor alltså :p men jag lovar henne att jag kan passa rocky om det behövs!

Jag börjar tveka på mitt bloggande. Det känns så vuxet att skriva blogg och jag känner mig inte så vuxen, så det blir lite som att darth vader skulle vara julvärd i svt på julafton, inte helt rätt.  

over and out.


Kommentarer
Postat av: mamma

för min del får du gärna fortsätta blogga. på så sätt får jag också veta lite om vad du gör.

2008-11-23 @ 09:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0