seg

Nu är det typ en hel vecka sen jag skrev här i min blogg....det är inte så bra om jag ska slåss med blondibella om tronen som sveriges blogg kung, eller blogg drottning kanske det blir.
Det har ju vart nobelfest i veckan. Det hade jag totalt missat, lite skämmit med tanke på vilket fan jag är till nobel. Förra året satt jag ju till och med och kollade på hela festen på tv. Jag skyller på mitt brutna ben och att jag inte hade så mycket annat att göra.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Måste kolla vad min mottävlande skriver om, hon har ju alltid något verkar det som. Jaha hon skrev om att det hade bildats ett nytt parti vad ska man säga om det? Jag har ingen aning. Har verkligen ingen koll alls på politik eller vad alla olika parti står för, jag gjorde ole dole doff i skol valet. Men vill man verkligen göra det i det riktigta valet nästa gång?
Det var någon som hade skrivit en fråga till henne också om killar och så. Det tycker jag va en rolig sak, så om någon av mina 6 läsare vill fråga något om realtioner, killar eller något liknade så lovar jag att jag ska svara så gott jag kan!
Nu har pappa varit och köpt fika, lussebullar och pepparkaksdamsugare så då var det dags för frukost.

Kommentarer
Postat av: Pc

Jag har en fråga om min son. Han bakar och står i på ett kondis i stan och tycker det är jättekul. Han tänker sig nog en framtid som bagare eller konditor och det tror jag skulla passa jättebra. Nu är det så att när vi ska fika hemma så är det alltid jag som får gå och köpa fikabröd. Sådant som han har bakat. Varför är det så? Har det betydelse för honom att jag faktiskt köper något som han har gjort?

2008-12-14 @ 22:59:06
Postat av: hjalmar

om du inte tvunget skulle köpa all fika klockan 9 på lördgasmornarna så skulle jag kanske kunna göra det men men...det är du som väljer.

2008-12-15 @ 14:18:19
Postat av: c-o

Känner lite för en annan kille... men vet inte hur jag ska visa det. Hur borde jag?

2008-12-16 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0