Less Than Jake

Japp i går bar det av mot malmö där vi (Jag, Claes, Tim, Carro, Fia och typ 300 andra) skulle se Less than jake!
Vi började vår resa mot halmstad där vi skulle byta bil till en betydligt större chrysler van jämfört med våran lilla renault. Det var riktigt kul att köra den faktiskt. Jag kände mig som en pappa med alla dom andra i bilen =) Sedan nere vid ängelholm så märkte jag att bensinen höll på att ta slut. Shit shit tänk om det inte finns någon mack i närheten. Men med ett snabbt telefonsamtal med pappa så var krisen löst och tanken fylld igen. Ute på motorvägen kom nästa chock, jag hade glömt min biljett! Jaha vad gör man? Jo man får köpa en ny biljett när man går in på kb. Men först skulle man ju hitta dit, det ligger ju typ så långt in i malmö centrum som det går, känndes det som i allafall. Men med ett nytt samtal med pappa så hittade vi dit i allfall. Så in på kb, köper biljett, Cales hänger på men dom andra stannar utanför, vi skulle ju käka. Men när vi ska gå ut igen kommer vi på att vi har ju inte fått något som visar att vi har betalat så  vi kan inte gå ut. Meeen då kommer en snäll vakt fram och fixar hela biffen åt oss. Det hade ju aldrig hänt  falkenberg, här hade dom typ skrattat åt oss och tyckt vi var idioter.
Sen när vi var tillbaka på kb så började det första bandet att spela guttmout hette dom typ. Sångaren var rätt skön när han dissade ett par emosar, fast pallar man verkligen va typ 35 och snacka skit med 18 åringar. Men men när LTJ kom ut på scenen så blev ju stämningen max alltså! helt galet vad det var bra. En av dom bästa konserterna jag varit på, lätt!!
Efter konserten så drog vi runt och snackade lite med Roger och Chris från LTJ och bjöd in dom till Falkenberg, tyvärr tyckte dom det var lite för långt bort :/
Nu är det nog dags för mig att sova om jag ska orka upp och träna om 6 timmar.
=)


Kommentarer
Postat av: Pc

tack för förtroendet

2008-12-08 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

jag diggar din stil.

2008-12-12 @ 14:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0