jul e kul

japp julen är inte helt fel även om jag var lite orolig för julstämmningen i tisdags men det ordnade sig i allfall. Med hela familjen här hemma i våran lilla lägenhet blev det en fin fin jul även om det inte blev något dansande runt granen. Julklapparna var ju toppen bra, även om jag bara fick en av de två skerna som stog på min önskelista (fattar inte vad alla har emot cyklar. Här försöker man vara miljövänlig och allt!).
På juldagen blev det party på grand där det var sjukt mycket folk. Man märker läskigt fort att man kommer från en småstad :P men det blev en lyckad kväll ändå även om jag är glad att jag inte somnade på dansgolvet, ett tag känndes det som jag skulle kunna göra det!
Och nu fredag-lördag, eller var det lördag-söndag. Så underbart med lov, man behöver inte ens hålla kolla på dagarna! Iallafall så har vi varit och hälsat på mamma. Det blev väl inte riktigt som vi hade tänk oss men när blir det så? Uppe i dom kalla skogarna fanns det iallfall nästan snö!! jag var tvungen att åka hem en dag innan pappa så nu sitter jag här ensam i lägenheten och har faktiskt lite ont i magen, det kan ioförsig bero på alla kakor med nutella jag har stoppat i mig och då borde det väl gå över snart =)

d:§)  

Kommentarer
Postat av: Pc

Kakor...? Det är väl för att pappa inte är hemma, inget sällskap i köket. Då kan det bli så, bara kakor.

2008-12-29 @ 22:52:48
Postat av: mamma

jag har inget emot cyklar, jag är bara emot din överkonsumtion av dem. hur många cyklar har du redan?

2008-12-30 @ 20:37:00
Postat av: Anonym

du kan få min cykel

2008-12-30 @ 21:17:07
Postat av: Anonym

jag har bara två cyklar och det är punka på båda!!

2008-12-30 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0