=)

Jag trodde det var smart att blogga varje dag men nu har jag kommit på att så är det inte alls, va fan ska man skriva liksom`?

Måndag: aaa idag tränade jag på morgonen. Det var kallt. Sen hade jag svenska kommer inte ihåg vad vi gjorde, sen hade jag prov och det gick ganska bra. På kvällen som följde jag med pappa och köpte juliga dukar.

Det blir ju inte så värst spännande om man håller på så 7 dar i veckan. Men igår hände faktiskt något som var lite utanför ramen liksom. Vi spelade fotbollsturnering i skolan. jag spelar med i ID eftersom våran klass inte var intreserade att vara med (om någon ens visste att det var fotbollsturnering nu). Men iallafall, efter en elegant kontring singerad Claes"beckenbauer" Öhman så kunde ponta peta in bollen i öppet mål och vipps så gick vi vidare och BF fick packa väskorna.
Idag så var jag ledig så jag passade på att hälsa på mamma uppe i de söiga skogarna, japp det var faktiskt riktig snö där så nu är dom första snöbollarna kastade! Vi var i Gällstad och letade julklappar och jag kan ju säga så mycket att elin kommer få en fin jul iallfall. Jag hoppas jag kan få det också eftersom jag hittade världens snyggaste skjorta men ville inte köpa den eftersom jag är så sjukt osjälvisk så spar jag mina pengar så att jag kan ge Hanna en julklapp hon förtjänar. Men men ett litet tipps, Fabriken i gällstad blågrå skjorta O´neill storlek M. Så ut och leta nu gott folk jag ska sova snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0