bloggtime!

jaha så var det dags, sista jullovet någonsin. Fast ärligt talat så har jag inte tänkt på det innan jag såg att någon annan skrev det på facebook. Men i allfall har vart en riktigt bra start på lovet än så länge. Skoj hos Gus i torsdags, mega kul i skogstorp i fredags och Jeppan ställde till med kalas i går och det var ju inte helt fel.Där fick man bland annat fick inmundiga (oh yeah, nobelfest here i come) bland dom bästa lasagnerna jag har ätit (lessen för detta Gittan men jag hoppas det sporrar dig till att fixa till en extra go till mig någon gång).
Idag har jag fixat sista julklappen också. Hanna som var super svår att köpa till i år men jag känner att jag fick till det riktigt bra ändå!
Tänkte avsluta med veckans lista
Veckans stackars: Claes Öhman som troligtvis har dragit på sig en släng av halsfluss. Jag har aldrig haft det men det låter farligt.
Veckans ute: Glommen, som förstörde min annars helt perfekta frisyr i fredags med sina enorma havsvindar.
Veckans inne: Han/hon eller dom som satte in pengar på mitt konto i veckan ett bidrag som var välbehövligt för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0