El Camino Golf Classic

Idag har vi vart och hjälpt till på skolans årliga golfturnering, denna hölls i Parlos Verdes uppe i bergen. Där bor alla som inte riktigt har råd att bo i hollywood men som har lite för mycket pengar för att bo nere med oss i dalen. Hade jag tagit med kameran hade jag kunnat visa hur löjligt fint banan låg med utsikt över havet, men det gjorde jag inte, däremot hittade ja en bild på google som är tagen på banan.



La till mig själv i bakgrunden också så ni ser att jag verkligen var där.

Hjälpa till var det ja, det enda vi gjorde var egentligen att bära en kartong var från en bil in till restaurangen och sen rada upp alla priser på ett bord. Efter det var vi färdiga och fick vänta 4 timmar på att få mat. Jag och magnus spelade lite fotbollsbasket med en golfboll vi hittade, chrille lånade en klubba och gick till ranchen och slog lite bollar. Jag fick äran och slå ett slag också och smackade iväg bollen spikrakt en sisådär 130 m inför ett gäng imponerade tjejer från damlaget på skolan som också var där.
Maten va fantastisk men precis när jag satte gaffeln i efterrätten så fick alla hyper-bråttom och jag fick slänga i mig det sista så det var inte så kul!

Kommentarer
Postat av: Pc

Låter ändå som en dag i din smak, smack 130m låter också som något i din smak... Ett slag får räcka, varför riskera det intrycket;)

Hoppas resten av veckan avlöpte på ett bra sätt med goda intryck. Har du sålt kostymen än?

2011-05-14 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0