Packat & klart

jahopp, då va alla mina kläder, skor och diverse annat som jag har samlat på mig här i USA nedpackat i väskan inför hemresan. Jag har inte vägt väskan än men jag hoppas verkligen att den inte väger för mycket, vet inte riktigt vad jag skulle göra i så fall.
Nu är det bara en dag kvar i Kalifornien. Samtidigt som det ska bli obeskrivligt skönt att få komma hem igen så är det ju klart lite tråkigt också. Jag kommer sakna USA och alla människor som jag har träffat här, och jag är säker på att jag kommer komma tillbaks hit inom en ganska så snar framtid. Jag vet inte om jag har nämnt det men jag kommer ju inte åka tillbaks hit i höst utan jag stannar hemma i Sverige istället. Just nu känns det helt okej men jag antar att framåt augusti kommer jag nog längta tillbaka hit lite grand.
Jaja, om några dagar landar jag i England och får träffa Elin och Rocky igen, pappa också naturligtvis eftersom han är där och hälsar på just nu. Vilket jäkla sammanträffande va? Att han skulle åka dit samtidigt som jag kommer, helt galet! Och sen om ytterligare ett par dagar så får jag träffa mamma och Hanna igen, och jag kan lova er att det finns inte någonting i hela USA som kan mäta sig med detta!

Kommentarer
Postat av: Elin & Rocky

Finns det nagonting i USA som gar att mata sig med att traffa oss?

2011-06-10 @ 18:58:43
Postat av: Pc

Thats BIG!

2011-06-11 @ 01:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0