....



Downtown L.A. Inte så mycket att se förutom massa höga hus.



Hittade en skit stor fågel på Santa Monica pier. Han var snäll och ställde upp på en bild innan han flög sin kos.




Santa Monica.




utsikt från en jättehög kulle i Malibu.




Och så Newport beach.


Igår kväll så gick vi och kollade på bio. Vi visste dock inte riktigt vad vi skulle kolla på för film så vi bestämde oss för att ta den som började tidigast. Så vi gick in i salongen och satt där med ca fem andra personer och när reklamen började rulla så började vi inse vårt misstag. Egentligen så började vi ana att vi hade tagit fel film när vi precis satt oss i salongen och hörde barnskrik ett par rader uppifrån. Om man nu lägger ihop detta med att all reklam handlade om nya tecknade filmer från disney så kanske ni kan gissa vad vi hade gett oss in på. Nåväl filmen var tecknad och handlade om en prinsessa som hade magiskt hår som gjorde att man kunde vara ung för evigt. Så en elak tant rövade bort henne när hon var bebis och sen så handlade filmen om hur hon träffade sina riktiga föräldrar och att hon gifte sig med en snygging. Så var det med det, kul hade vi i 1,5 timme i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, jag skrattar sa jag grater! Jag vet precis vilken du menar for vi sag reklam for den har om dagen, "that looks awsome" tror jag Rich sa...lite pa skoj.

2011-02-08 @ 12:48:52
Postat av: Pc

Okej! Jag är avundsjuk. Men Du är förståss nöjd... och det kan Du vara värd.

Ha de!

2011-02-09 @ 00:05:13
Postat av: mamma

Vad var det för skillnad på den och andra filmer - annat än den var tecknad förstås :) Innehållet verkar vara liknande

2011-02-09 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0