7 april

Idag hade jag matteprov och jag tror att det gick ganska bra. Så bra att jag unnade mig ett par munkar efteråt som också innebar middag. Japp, då var det konstaterat, jag har officiellt blivit amerikan på heltid. God bless the queen!

Nästa vecka så är det lov (äntligen!) och då händer det en helt del kan jag säga er. Först så blir det konsert på
tisdagen. All time low tillsammans med yellowcard och jag kan knappt vänta! På onsdagen så styr vi skutan norrut. Eller vi och vi, jag kommer nog ligga i baksätet och sova större delen av vägen. San Jose och San Francisco är målen för resan. Vad vi ska göra där är ännu oklart, och hur vi ska sova är vi inte heller helt klara över, bilen ligger högt på listan över troliga sovplatser just nu. Om inte annat så har dom ju en lång bro som man säkert kan kolla på. Jag ska också försöka leta upp inspelningsplatserna för "den långa vandringen". Jag vet att dom är vid bron i början av filmen. Sen har jag ju en kär vän i Carro som bor i San fran så det är ju ett givet möte på resan!


Kommentarer
Postat av: Pc

Är inte kustvägen mellan LA o SF lite världsberömd? Vore väl dumt att sova bort den begivenheten. Lite avunsjuk blir jag på dina utflykter...

2011-04-07 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0