2009

Vid ett svagt tillfälle så minns jag nog att jag skrev här i bloggen att jag skulle göra ett inlägg om mitt 2009. Eftersom jag är fullt upptagen med diverse andra saker just nu så täkte jag att det får räcka med en lista.


År tvåtusennio så hände följande (utan inbördes ordning):

  • Jag gjorde premiär i nyårscupen och firade med att göra böljans första mål (tror jag att det var iallfall).
  • jag var i Trysil med Tim, Carro och fia.
  • Jag fick mitt första "riktiga" jobb på Ritz.
  • Jag fyllde 19....jaha.
  • Jag tog studenten, YEAY.
  • Jag fick äntligen den där nya cykel som jag har tjatat efter i säkert två år.
  • Jag hoppade bungyjump.
  • Jag firade nyår med min bästa vän Oskar för första gången på 3 år.
  • Jag blev lagkapten för böljan.
  • Jag bytte INTE telefon.
  • Jag besökte sex olika länder, Norge, Danmark, England, Indonesien, Thailand och Skåne.
  • Jag lärde mig nästan att surfa.
  • Jag var i Köpenhamn och såg Green day för tredje gången. Dom blir bara bättre och bättre.
  • Jag skaffade min andra och tredje tatuering.
  • Jag klättrade upp på en tre km hög vulkan mitt i natten för att se soluppgången, lätt värt det.
  • Jag slutade äta nutella på mackan.
  • Jag lärde mig att göra bakåtvolt.
  • Jag lärde mig att INTE försöka dyka ner i snö, hur mjuk och skön den än ser ut att vara.

Sådär va. Det var väl ungefär dom viktigaste sakerna som hände under 2009 för min del. Med tanke på hur mycket jag minns så har jag säker glömt massor men så får det va.

Kommentarer
Postat av: syster elin

Vadda TREDJE tatuering???

2010-01-21 @ 18:37:00
Postat av: monica

med förhoppning om att detta år ska bli lika händelserikt som förra .... /mamma

2010-01-24 @ 11:33:28
URL: http://ombildad.blogg.se/
Postat av: .ylva

Varför sluta med Nutella?

2010-02-02 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0