Vänsterback, en succé?

Första träningsmatchen för året och vi möter rinia. Förra året gick det sådär, vi torska med 11-1 tror jag. Till mitt stora förtret såg jag att jag var uppsatt som vänsterback. Den enda position som jag inte vill spela på! Men som den goa lagkapten jag är så spelade jag, och det gick bra! I allfall frammåt. Efter en kvart så trycker han (jag) in bollen efter en hörna. Egentligen blev det ett till mål men eftersom det var jag som gjorde det och ingen i böljan vill erkänna att jag är en målskytt av klass så skrevs det som självmål, trotts att bollen var solklart påväg mot mål! Till slut vann vi i allfall med 5-2.
Det blev en halvlek som mittback i b-laget också så nu sitter jag stel som en pinne hemma i lägenheten och funderar på vad jag ska laga för mat. Haha skoja bara det blir pizza idag.

Annars händer inte så mycket. Har jobbat lite i veckan på ritz. Fantastiskt skönt att få jobba lite efter att ha gått hemma i nästan två månader. Blir lite mer nästa vecka sen får vi se.




Massor utav ironi i detta ilägget. Kändes bäst att berätta det så inte folk tror en massa om mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skoj Hjalmar, att ni vann alltså. Skön låt!

2010-02-27 @ 19:59:07
URL: http://missearlymorning.blogg.se/
Postat av: mamma

jamen, huvudsaken är att bollen går i mål! håller med elin om att det var en go låt!

2010-02-28 @ 08:16:49
URL: http://ombildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0